29/5/12

CURSA DE POLICIA

En Roger Pallàs va participar fa a la cursa de policia celebrada fa uns dies, ell mateix ens ho explica:

La Recta de Manlleu a Vic:


El dia 13 de maig vaig córrer la cursa de Manlleu a Vic, de 10 km. Era una cursa que em feia ilusió ja que faig la recta de Manlleu amb el cotxe tres cops cada setmana, quan vaig a entrenar. Era la meva segona cursa de 10 km, però la primera totalment d’asfalt. La cursa començava a les 10, però a les 9 ja érem a Manlleu amb el meu pare que també corria la cursa. Un cop allà vam anar a buscar el dorsal a la plaça, Després ens vam treure la jaqueta i ens vam quedar amb la roba per córrer, i les jaquetes les vam deixar en un guarda roba.


Quan tot va estar a punt vam anar a escalfar al passeig del Ter uns 10 minuts. Després vam anar cap a la sortida, el meu pare es va posar a la fila de davant i jo a la tercera o quarta fila. En total érem uns 700. Es va donar la sortida i vaig intentar no sortir gaire fort ja que la cursa era dura, amb una primera pujada d’1 km de llarg. A partir de la rotonda de l’eix vaig començar a anar més ràpid, ritme que vaig mantenir fins a l’entrada a Vic, després va tornar a fer pujada fins al Patí Vic. A la baixada cap a les pistes vaig pensar que ja arribàvem i vaig començar a esprintar, però resulta que encara tenia que fer una volta a la pista, i es clar vaig haver d’afluixar una mica.


Al final vaig estar molt content pel temps, vaig fer 39.27 però sobretot perquè no em trobava tant cansat com els primer 10 km que vaig fer.

Roger Pallàs


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada