12/5/11

MITJA MARATÓ

En Jordi Soler es va animant amb això del còrrer i ja ha participat en la seva segona mitja marató. Ell mateix ens explica com li va anar.

Vaig participar a la mitja de l'Escala el dia 1 de maig. A diferència de la primera, aquesta mitja hi vaig anar sol, i això em va permetre llibertat al llarg de la cursa per seguir el meu ritme. Vaig començar els dos primers km, a un ritme de 5:35, per començar suau i perquè hi havia una elevada densitat de corredors. I a partir d'aquí vaig posar-me a ritme de 4:45/km que vaig anar mantenint amb lleugeres oscil·lacions al llarg de tota la cursa, gràcies a que el circuit és molt planer. Em vaig trobar força còmode al llarg de tota la cursa, amb una lleugera baixada de força cap al km 13, però que de seguida es va esvaïr, i finalment acabar l'últim km passant per St. Martí d'Empúries amb més força i ànims completant la mita amb un temps particular total de 1:39:18.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada