23/5/11

CAMPIONAT DE CATALUNYA DE CLUBS

Aquest mes de maiges va celebrar el campionat de catalunya de clubs d'atletisme on hi van participar la Jana Aguilar, la Bruna Batlle, l'Arola Camps, la Marta Pallàs i la Núria Wennberg amb el Club Atlètic Vic.
Els resultats van ser: Jana: 3a als 2000 llisos, 7.25.00, 1a a 3x600, 6.07.24 Erola, 18a al salt d'alçada, 1m00cm, 6a de la sèrie a 4x60, 42,69 Bruna, 9a a llanaçament de pilota, 14:02 Marta, 3a de la sèrie, 10.92. Núria, va fer salt d'alçada sense salt vàlid La Marta i la Núria també van fer 4x60, van desqualificar l'equip.


La Marta pallàs ens explica com li va anar:
Vaig anar al Prat de Llobregat a fer unes proves d’atletisme. Vaig anar-hi amb la meva cosina Núria. Allà em vaig trobar la Jana, l’Erola i la Bruna de Folgueroles. Del Vic també hi havia la Lídia, la Mar i la Magalí. Primer vaig fer els 60 metres llisos. Es una cursa molt curta, s’acaba de seguida..També vaig fer els relleus que el meu grup eram jo la Núria, la Mar i la Lidia .La Núria em va passar el relleu,jo li vaig passar a la Mar, la Mar li va passar el relleu a la Lidia i la Lidia va arribar. Em va agradar molt perquè vaig veure molts nens i nenes que feien proves molt diferents: salt d’alçada, salt de llargada, llançaments, tanques …etc.

Marta

                                      
Acabant aquest mes de maig i a principis de juny es dipsuten els campionats de catalunya individuals amb prescència folguerolenca, ja us n'informarem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada