17/4/12

CURSA D'OBSTACLES NOVA CRÒNICA

Una altre veí de Folgueroles també va participar a la cursa d'obstacles de diumenge passat a Vic, el Dani Bernal, ell mateix ens ho explica:

El matí va començar de la forma més accidentada. Per algun motiu la meva inscripció no s'havia formalitzat correctament i van haver de solucionar-ho minuts abans de començar la prova. Jo m'havia inscrit a la categoria finisher (14 km) però per error em van assignar un dorsal de la categoria sprinter (7km). No vaig adonar-me'n fins que estàvem a punt de sortir i ja era massa tard. Vaig córrer els 14 km però finalment no m'han inclòs ni en un una categoria ni a l'altre. Incidències administratives a banda que, en un corredor com jo que l'única aspiració que té és passar-s'ho bé, no tenen més importància, la cursa va ser molt divertida.
Personalment crec que el circuit d'enguany és molt millor que el de les edicions anteriors. El fet que tota la prova transcorri apartada del nucli urbà li dona un caràcter més autèntic. Finalment vaig completar els 14 km en un temps aproximat de 1 hora i 48 minuts i absolutament colgat de fang. Dilluns d'agulletes i ara a esperar
la quarta edició."
Dani Bernal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada