27/6/11

LAIA AGUILAR I JANA COLL: IMPRESSIONS

La Laia Aguilar i la Jana Coll ens expliquen expliquen les seves impressions de la participació al campionat de catalunya celebrat fa uns dies. Cal destacar que la Jana Coll ha aconseguit dues medalles de bronze en disc i martell al Campionat d'Espanya cadet celebrat aquest cap de setmana passat, aviat tambè tindrem la seva crònica

La final del Campionat de Catalunya Cadet es celebrava a Vic, a casa, quins nervis suposava això, clar que podia pensar que com que hi entrenava cada dia ja em coneixia els cercles de llençament, però.. no pensava això. És una pressió de més afegida, perquè quan compateixes a casa t'exigeixes més. Aquest any el campionat m'ha anat bé:



Vaig seguir la rutina de sempre tan en llançament de martell com en llançament de disc, vaig escoltar música mentre escalfava deixant la ment en blanc sense pensar en res. Quan va començar la competició vaig pensar en tot el que havia de fer, tots els passos que havia estat entrenant, i va anar bé, vaig aconseguir el titol de Campiona de Catalunya de Martell amb 44,87 m. i també Campiona de Catalunya de Disc amb 32,93m. va ser un dia molt feliç per a mi.

JANA!



El dissabte 18 de Juny vaig corre el campionat de Catalunya en la proba de 3000 m.ll. Només hi van participar nou nenes, perquè és una de les probes més dures.

La cursa es va començar a un quart de set de la tarda. Abans de començar la proba estava molt nerviosa, sempre ho solo estar però encara més quan es tracta d’alguna cursa més important, però en el moment que comença la cursa s’ha m’acaben els nervis. Se’m va fer eterna, perquè feia molta calor i a part havia de corre set voltes i mitja. Vaig sortir sisena, i vaig anar aguantant molt bé, però em vaig confondre amb les voltes que em faltaven, vaig creure que em faltava una i en realitat eren dues. Això em va desanimar.

Per a mi a estat una bona experiència, estic contenta tot hi haver quedat setena i haver pogut participar-hi que això és lo important, ja que era un campionat de Catalunya.

Laia





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada