13/6/11

CAMPIONAT DE CATALUNYA: JANA AGUILAR 3ª

Aquest passat dissabte dia 11 de juny s'han celebrat a Terrassa el campionat de Catalunya benjamí i aleví d'atletisme. En les dues curses hi havia participació folguerolenca.
En categoria aleví la Jana Aguilar ha aconseguit una fantàstica tercera posició, medalla de bronze, en la prova de de 2000 metres llisos i ha participat també en 60m tanques on no va aconseguir classificar-se per la final.
I en categoria benjamí en Ferriol Galobardes tot i haver-se classificat fa dues setmanes per la final de 1000 metres llisos fa dues setmanes a tarragona no va poder participar a la final per malaltia.
Moltes felicitats a tots dos.

Ells mateixos ens expliquen com els hi va anar, la Jana l'experiència d'aquest dissabte i en Ferriol la participació en la prèvia de Tarragona.



Hola, sóc la Jana i tinc 11 anys, faig atletisme i a dintre de l’atletisme faig cross i pista i aquesta setmana tocava pista, però m’agrada més el cross. 
Dissabte dia 11 vaig anar  a la final del Campionat de Catalunya de 60 m. tanques i 2000 m. llisos, perquè m’havia classificat 2 setmanes abans.
Em les tanques no em vaig posar tant nerviosa, perquè es fan 2 semifinals jo estava a la 2ona i s’hi quedava entre les 8 primeres anava a la final, feien 2 series a la meva seria vaig quedar 4ª, m’hauria classificat però la meva seria va ser la lenta i entre totes dues vaig quedar 10ª, no m’havia classificat però ja m’estava bé haver arribat a la semifinal, això va ser a la 1 del migdia.

Els 2000 eren a les 7 de la tarda, faltaven moltes hores i així que ens en vam anar a dinar, vaig menjar espaguetis perquè són pasta i van molt bé, pollastre amb patates rosses i un gelat, eren les 3 quan vam acabar de dinar i ens en vam anar al Dechatlon perquè no s’havíem què fer.
Per fi vam ser les 5 i vam tornar cap a les pistes vaig jugar una estona amb les meves amigues i a un quart de 7 vaig escalfar, a les 7 estava molt nerviosa i em tocava córrer, era molt llarg 5 voltes, vaig anar seguint a una nena perquè a darrera es corre molt més bé quan és llarg, a darrera meu tenia una nena que em volia atrapar i ho anava provant, però no va poguer fins a la última mitja volta que em va atrapar, vaig arribar 3era de Catalunya, encara que no fos ni primera ni 2ona m’estava molt i molt bé, el meu pare em va dir que havia fet un fallo, quan aquella nena em va provar d’atrapar-me l’hauria d’haver deixat passar, que es cansés ella, perquè després l’hagués atrapat jo a la ultima mitja volta. Vaig aprendre una cosa: que es corre més amb el cap que amb les cames.

M’ho vaig passar molt bé, em el meu pare vam pensar que l’any que bé en lloc de fer dues coses, una el matí i una a la tarda en fariem o una o dues el matí o dues a la tarda.
Jana


Vam arribar a tarragona i vam buscar les pistes, quan ja hi erem vam veure altres proves i al cap d'una estona vaig anar a escalfar. després ens van fer entrar a les pistes, allà vam escalfar una mica més i ens van cridar a quina sèrie correriem, jo vaig anar amb la primera sèrie i vaig còrrer amb els que havien fet més bona marca. Ens van tirar el tiro i vam començar a còrrer, quan estàvem corrent em van tancar i al final vaig adelantar els que en tancàven i vaig quedar onzé, em vaig classificar per la final de Terrassa i m'ho vaig passar molt bé.
Ferriol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada