21/6/12

CAMPIONAT DE CATALUNYA CADET

Aquest passat diumenge és va celebrar a Vic el Campionat de Catalunya Cadet en pista, amb la participació de l'Albert Baronet en la prova de 800m, ell mateix ens explica com li va anar.


Aquest passat diumenge he participat en la competició més important de la meva temporada, els campionats de Catalunya. Per aquesta competició he estat enrtenant pràcticament tota la temporada i he estat una setmana molt nerviós.

Abans d’anar als campionats de Catalunya a Vic, vaig haver d’anar a unes competicions prèvies que eren a Mollet del Vallés. A Mollet per marques vaig entrar el 12, l’últim, just. Clar, mirat des d’aquest punt de vista penses ja no cal competir quedaré últim, però no. Sempre s’ha de tirar endavant. Ja era un dels 12 millors de Catalunya que ja és molt.

El diumenge quan em vaig despertar vaig dir-me “avui ha arribat el teu dia”. Era el dia de la semana que estaba més tranquil. Quan vaig arribar a les pistes amb vaig trovar altres companys d’atletisme molt nerviosos. Em van mig encomenar els nervis, perquè a mesura que s’acostava l’hora més nerviós estava. Mica en mica vaig anar veient els contrincants i vaig anar mirant les possibilitats, ho podía fer bé. Mentrestant escalfava anava visualitzant la carrera.

A la sortida tenia una confiança en mi mateix molt gran i en sentir el tret vaig sortir. Em sentia valent i amb ganes. Durant la cursa sentia molta gent animant-me. Això em feia guanyar forces.
En acabar, vaig sentir una sensació d’orgull i felicitat alhora. Havia quedat vuitè i a més a més havia fet una carrera espectacular. No havia fet la millor marca personal, però havia corregut molt bé. M’ha quedat una impressió molt bona. Ara estic molt content, a més a més, vaig ser l’atleta del C.A.Vic amb més punts i em van donar regals.

Albert Baronet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada