23/1/12

CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS DE PISTA COBERTA

Aquest passat dissabte és va disputar a Sabadell el campionat de Catalunya en Pista Coberta en categoria cadet, la Laia Aguilar i l'Abert Baronet hi van participar amb el Club Atlètic Vic. L'Albert en ho explica:

Competia a les 12.55 i jo i la meva família, vam arribara A Sabadell a les 11.15h.. Podeu pensar que falta molt de rato, però és que s’havia de veure l’ambient que es vivia, els rivals i s’havia de fer club. Més o menys a les 12.00h. la Laia Aguilar i jo, que competíem un després de l’altre, primer ella i després jo (als 600m llisos), ens en vam anar a escalfar s’han de baixar unes escales. Quan vam començar a escalfar, ens va venir una nena del Canaletas(un club d’atletisme de Barcelona) a escalfar amb nosaltres. Després d’escalfar, estirar, fer una mica de tècnica de carrera, la Laia es va anar a posar les sabates de claus. Mentre se les posava em va dir “estic molt nerviosa” i després jo em vaig posar nerviós. Al cap de res, van cridar la Laia i la van fer pujar a les pistes. Al cap de no res, ja em van cridar a mi. Molt nerviós em van fer pujar cap a les pistes. Quan era dalt vaig veure la cursa de la Laia, ho va fer prou bé, perquè feia temps que no en feia cap. Va quedar les 8 de 12, amb un temps de 1’58”66. Jo molt concentrat en la meva cursa, em vaig col.locar a la sortida i al cap de 1’35202 vaig arribar a l’arribada. Vaig quedar 1 de 12 i vaig baixar la meva marca personal quasi 3 segons, estava increïblament feliç. Mitja hora més tard, em va tocar fer els relleus, 4x200. Em tocava l’últim relleu. Quan em van passar el relleu anàvem 4, però jo, molt motivat d’haver quedat primer abans, vaig fer una cursa impressionant i vam quedar segona i quasi primers, amb la marca de 1’49”03.


Albert Baronet

D'altra banda en Joan Pallàs va participar en una cursa de 10km a Barcelona on va aconseguir una marca de 34'36"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada