12/1/12

CAMPIONAT CATALUNYA SUB-20 PISTA COBERTA

Diumenge passat es  va celebrar a Sabadell el Campionat de Catalunya sub-20 en pista coberta amb participació d'atletes de Folgueroles que corren pel Club Atlètic Vic. Aquest són els resultats:

Pes
4arta- Jana Coll 8'61m.
3000m Femení
11ena- Laia Aguilar 13:26.98
3000m. Masculí
12è- Roger Pallàs 10:10.97

En Roger Pallàs ens explica ell mateix com va anar:

El dia 8 de gener al voltant de les 9:30 del matí he sortit de casa amb el meu pare direcció a la pista coberta d'atletisme de Sabadell per anar a competir en el Campionat de Catalunya per equips Sub-20, a mi em tocava fer la disciplina de 3000 metres llisos. Hem arribat a les 10:30 més o menys (encara faltava estona perquè corria a les 11:50), i en sortir del cotxe, he vist un edifici molt nou i molt bonic per on sortien i entraven atletes, era la nova pista coberta inagurada l'any passat, la única que hi ha a Catalunya. En entrar he vist unes pistes d'atletisme molt més petites de les normals, i amb una petita inclinació als dos giravolts, i hi havia grades multicolors a la part esquerra de la pista, Quan hem sigut a dins ens hem trobat en “Mane”, l'entrenador del Vic que ens ha explicat una mica com funcionava tot. Mentres m'esperava he vist varies competicions, com ara la de salt de llargada, on hi havia l'Eloi Pinyol, del Club Atlètic Vic, ha fet la seva millor marca ( 1,68 m ) que és una molt bona marca. També hi participava la Jana Coll en el llançament de pes. Quan faltava mitja hora perquè corrés he anat a unes pistes d'escalfament previ a les curses que estava situat just a sota de les pistes on corríem. En arribar a les pistes d'escalfament m'he trobat l'Albert Baronet, un amic meu que també fa atletisme però que no corria aquell dia, i m'ha ajudat molt, m'ha indicat on era tot, m'ha donat consells i m'ha avisat quan em tocava sortir a la pista.. També hi havia la Laia Aguilar que també corria el 3000 femení just abans que jo.

Després d'apuntar-nos a una llista hem entrat en una sala i quan hi hem sigut tots hem pujat per una escala i hem sortit al mig de la pista, hem començat a escalfar davant la graderia on tothom ens animava. Dels que corrien amb mi, n'hi havien de 18 i 19 anys, i només érem 3 de la meva edat, però els altres dos eren dels millors de Catalunya, per tant no tenia gaires opcions de fer-ho bé.
Ens hem col•locat a la sortida i el jutge ha donat el tret de sortida, jo m'he col•locat just darrere del grup, i els he intentat seguir, però anaven massa ràpid, Tot i això he passat el primer km a un ritme massa fort, en 3 min 5 s, faltant unes 5 voltes (en total n'he fet 15) els tres primers m'han atrapat i m'han tret una volta de diferència, han acabat fent 8 mn 44 s en 3 km!!!!, jo he estat lluitant amb un atleta del Girona Costa Brava, però he acabat molt cansat i al final no l'he pogut passar, i finalment he quedat 12è amb 10 min i 10 segons, que està força bé. En definitiva ha sigut una bona experiència ja que no havia de participat mai en una cursa de pista coberta.

Roger.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada