31/12/11

CURSA ENTRE PONTS

L'Arnau Pallàs és un jove atleta de 12 anys que compagina l'afició pel futbol amb la participació en proves atlètiques. Dilluns passat va participar a la cursa de Entre Ponts de Roda de Ter. Ell mateix ens explica com li va anar:


El dia de Sant Esteve vaig anar a córrer la cursa Entre Ponts de Roda de Ter, era la primera vegada  que corria una cursa tant llarga com aquesta, de cinc quilòmetres, però ja em tocava córrer perquè les curses infantils eren fins a 11 anys i la dels grans era a partir  de dotze anys. Per tant  corria amb el meu germà, en  Roger i amb el  meu pare, en Joan. La cursa es corria a dos quarts d'onze del matí, quan vam arribar allà, feia molt fred, estàvem a quatre graus sota zero! Després d'arribar a la plaça on es començava la cursa  vam anar a escalfar i ens vam congelar els peus i les mans tot i que anàvem amb guants, malles, una camiseta de maniga llarga, etc... Quan va començar la cursa em vaig quedar al·lucionant de la gent que  hi havia que em sembla que eren uns 250. El fred  em va anar passant  mentre corria i m'anava escalfant. La cursa era de dues voltes que constaven en travessar el dos ponts de Roda de Ter i al final de cada volta hi havia una pujada molt forta del pont vell. Al final vaig fer 19 mn 46s i vaig quedar el 51è. Vaig quedar molt cansat però amb ganes de repetir alguna cursa semblant, com la Sant Silvestre de Manlleu.

Arnau Pallàs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada