11/2/11

MITJA MARATÓ DE GRANOLLERS

Diumenge passat és va celebrar la mitja marató de Granollers, on hi va participar en Jordi Solé, ell mateix ens ho explica:
Vaig fer la mitja de Granollers, però amb un temps  discret: 1h 50m. És la primera mitja marató que he fet, i també la primera cursa. Bé, la segona després de la Cronoescales dels Foquers.


Vaig començar des de força enrera a la sortida, i la primera meitat me vaig agafar amb certa tranquil·litat, a un ritme de 5m30s/Km, ja que tenia el dubte de saber com em trobaria al llarg de la cursa. Quan vaig arribar a la Garriga em trobava força fresc, i a partir de la sortida del polígon vaig decidir pujar una mica el ritme fins a 4m45s/km, aprofitant que quasi era tot de baixada, i que s'havia esponjat una mica la quantitat de corredors.

L'ambient de la cursa és excel·lent, tant entre els corredors com entre el públic, i la organització molt bona, però si es continua incrementant el nombre de corredors caldrà que busquin sol·lucions en properes edicions per dosificar més la sortida, ja que en certs moments hi havia molta densitat de corredors.

Ha estat una molt bona experiència, i ja penso en apuntar-me a alguna altra mitja.

Bona cursa a tots!
Jordi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada