1/7/11

JANA COLL DUES MEDALLES DE BRONZE AL CAMPIONAT D'ESPANYA

Campionat d'Espanya cadet d'atletisme: Jana Coll medalla de bronze en llançament de martell i en llançament de disc. Moltes Felicitats.
Ella mateixa ens esxplica com li va anar:

Castellón 25 i 26 de Juny, aquesta era la data de la competició més important que podia fer i per la qual vaig estar entrenant tota la temporada, El Campionat d’Espanya Cadet.


Em vaig classificar pel campionat i per tant vaig fer les marques mínimes per anar-hi amb llançament de Martell i llançament de Disc.

Dissabte 25: Era l’hora, havia arribat el Campionat d’Espanya! La primera prova que tenia era el llançament de martell i em vaig estar mentalitzant tota la nit.

9:00 am: Vaig arribar a les pistes i vaig començar a saludar a totes les meves amigues, vam començar a rodar perquè elles també feien martell, ja que ens havíem de posar al dia de moltes coses, perquè ens veiem en dates assenyalades. Després de rodar, vaig escoltar música mentre feia estiraments per concentrar-me i visualitzar els passos a fer.

9:20 am: Havíem d’entrar a cambra de requeriments per confirmar l’assistència a la prova.

9:30 am: Sortíem a la pista totes les noies que fèiem martell acompanyades dels jutges de la prova. Ens van dir l’ordre en què llençàvem, jo llençava segona, vaig pensar, genial!, perquè prefereixo no ser de les últimes en llençar i va anar prou bé la competició, ja que érem 6 atletes que ens disputàvem les 3 medalles perquè totes 6 estàvem llençant molt igual.

Vaig quedar Tercera d’Espanya de Llançament de Martell amb una marca de 45,97m. Estava molt contenta!

Diumenge 25: La prova que tenia era el llançament de disc, com que la prova era a la tarda vaig descansar tot el matí, per poder estar bé a l’hora de la competició.

4:00 pm: Vaig començar a escalfar , anava molt tranquil·la ja que en el rànquing no anava de les primeres. Vaig marcar-me l’objectiu de millorar la meva marca personal: 33,27m.

4:25 pm: Havíem d’entrar a cambra de requeriments per confirmar l’assistència de la prova.

4:30 pm: Sortíem a pista, llençava de les del mig, cosa que com que érem 20 atletes havíem d’escalfar molt bé entre llançaments. Al primer llançament vaig llençar 33,29m , per tant objectiu aconseguit , vaig millorar la meva marca personal i em vaig posar de les de davant. Això em va fer pensar que podia millorar encara més la meva marca personal perquè encara em quedaven 5 llançaments més. Vaig acabar la competició amb una marca de 36,42m i per tant marca personal i millor marca del Club Atlètic Vic en categoria Cadet de tots els temps i amb el títol de Tercera d’Espanya de llançament de Disc.

Em vaig emocionar, no m’hagués imaginat mai aconseguir 2 medalles en un campionat d’Espanya.

JANA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada