15/4/11

CURSA DELS GITANOS A TARADELL

El passat diumenge és va celebrar a Taradell la primera cursa dels gitanos, on hi van participar tres folguerolencs amb aquests resultats:
15è- Xavi Quintas (2.05.49)
16è-Jordi Casellas (2.07.35)
66ena- Mireia Bou (3.05.59)


En Jordi i la Mireia ens expliquen com els va anar:

Diumenge 10 d’abril, Taradell 9:30 h. matí, ens dónen la sortida de la 1ª cursa dels Gitanos, una cursa dura, tècnica i amb la dificultat afegida de la calor. La sortida es massa ràpida per mi. Surto buscant el meu ritme, ja que els quasi 1000 m de desnivell positiu i els 23’5 km d’un recorregut atractiu fan agafar-m’ho amb calma. Al km. 5 i després d’avançar els massa optimistes, trobo dos companys de cursa amb bon ritme, sense destorbar-nos cobrim el recorregut, trobant bons i complets
avituallaments. A mig recorregut, forces corriols, travessem alguns rierols i algun
error de marcatge fa que ens perdem uns quants cops, errors comprensibles en una
primera edició de la cursa. Al voltant del km. 17 o 18 arribem al punt més alt de la cursa i toca l’última part de baixada, vorejant el camping La Vall, en direcció a la urbanització de Goitallops, el
final és molt ràpid i ja només amb un company, ens dirigim cap a la meta. Acabo fent un temps oficiós de 2:07:30 i una posició per confirmar.
Jordi


És diumenge 10 d’abril, cursa dels Gitanos. A les 9:00 h del matí encara no tinc clar quin recorregut fer, 10 km. o 22 km. Finalment, i després de molt rumiar, faig el recorregut de 22 km. Molta calma a la sortida, ja que el més important és completar la cursa. Uns primers km durs, amb una petita caiguda, la calor i la inexperiència van sumant dificultats a la meva cursa. Al km. 8 aproximadament, un altre participant veterà i expert, amb més de 45 maratons finalitzades m’acompanya i ajuda mentalment, fent més suportable el pas dels kms. Arribant al punt més alt de la cursa molt endurit per la forta calor, passem l’últim avituallament confirmant-nos que els últims kms. són de baixada, omplint-me de moral. La baixada cap a Goitallops és molt ràpida, i vaig amb molt de compte perquè finalitzar és el meu objectiu, assolint-lo cansada, però molt satisfeta en aproximadament 3:05.
Mireia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada